BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

03 November 2010

Do u bElieVe in the Existence of UFO's?

UFO means UNidentified Flying Object....why i wanna talk bot dis cz Im reallY interesting in this parT Since i Was in Secondary School.okay saya tulis dalam BM la ah...sebab sy ni tida 'campin' BI...tp bkn bermakna sy tida pandai cakap...bh lets start wat i've started...
 
#######
Dulu guru kami suka tanya benda-benda yang kami kurang tau...termasuk pasal UFO ni la..taulah dalam kelas kalo boring tidur tp cikgu ni pandai,dia bagi kami soalan yang mencabar minda kami sampai kami pun tida mau pulang kalo belum dapat jawapan hehe...bagi pandangan peribadi saya UFO sebenarnya itu wujud tapi kita tidak tau atau masih terlalu sedikit kajian secara menyeluruh mengenainya...ada juga pihak yang buat kajjian tapi banyak halangan..nanti sy kc terang kenapa...
pertama sekali cuba anda fikir..dengan kecanggihan yang ada pada zaman dahulu tidakah mustahil untuk membina piramid tanpa ada alat2 yang canggih dan terkini seperti era sekarang? Nah..pikirlah sejenak..bayangkan piramid itu disusun daripada batu-bata yang besar dan berat pula dan untuk pengetahuan anda saya sangat kagum dengan kebijaksanan orang mesir pada ketika itu..malah piramid itu dibina dengan sempurna sekali sehingga dapat bertahan pula hingga hari ini..kalo tidak silap saya sebanyak 100,000 batu disusun untuk membentuk piramid ini..fuhh..sudah dapat saya bayangkan bagaimana pekerja dikerah untuk membinanya...bayangkan membina piramid dengan 100,000 batu tanpa ada mesin yang canggih,tanpa ada arkitek,atau peralatan membina..memang sungguh luarbiasa bukan?
saya juga heran bagaimana orang mesir ini menganggkut batu seberat 20Tan dan diletakkan pula dalam ketinggian  (145,75 m, 481 kaki)..waduh2 memang hebat sekali ya..

##########
banyak lagi sebenarnya perkara mustahil semasa membina piramid ini namun itu bukan fokus utama saya..saya mau kamu bayangkan ja macamana susah dan hadirnya UFO membantu..saya sangat percaya bahawa memang dari dulu lagi UFO sudah berhubungan dengan alam manusia ini..tapi kita sahaja yang tidak dapat membuktikan sejauhmana kesahihannya kan..bh cuba kita lihat gambar ini..


Tanda anak panah Menunjukkan gambar sebiji macam UFO atau yang pames korang cakap Alien...

sehingga sekarang para pengkaji belum dapat menterjemahkan tulisan ini..mungkinkah ia adalah bukti Penghargaan atau kedatangan UFO kedunia?

Gambar ni menunjukkan betapa mereka mempunyai hubungan erat antara makhluk yang dari angkasa dan seolah-olah berbentuk bulat macam piring hitam tu kan..adakah mereka sangat mengangungkan UFO atau mereka saling memerlukan? 


okay sampai sini sahaj untuk kali ini..nanti ada masa saya sambung lagi yerr..banyak lagi pasal UFO ni..oh ya semua gambar tu adalah lukisan yang terdapat pada piramid tu...kalo suatu hari saya ada duit banyak..mungkin saya akan ke sana juga..hehe..bersambung...

0 comments: